.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهپيمايي ۲۲ بهمن و پيام استاندار مازندران

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز فصل نويني در تاريخ ميهن اسلامي‌مان بود؛ فصل تازه‌اي از شجاعت‌ها، ابتكارات، نوآوري و شكوفايي در همه‌ي عرصه‌ها.
ملت رشيد ايران اسلامي با تبعيت از امام راحل(ره) و خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب اسلامي با عزمي سترگ و مثال‌زدني در سايه‌ سار وحدت و يكپارچگي ضمن خنثي كردن تمامي توطئه‌ها و تهديدها و دشمني‌ها، راه روشن و پرافتخار خود را با سربلندي و موفقيت طي نمودند و بحمدا... امروز در سي‌امين سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در اوج عزت و پيروزي قرار دارند.
انقلاب اسلامي ايران به بركت خون بهترين فرزندان اين ملت و به بركت استواري و اتحاد ملت و دولت، الهام‌بخش ملت‌هاي آزاده جهان و ارائه‌ كننده الگوي نمونه‌ي دولت اسلامي به جهانيان است.
اين جانب ضمن دعوت از مردم شريف، فهيم و نخبه‌پرور مازندران براي شركت در راهپيمايي باشكوه ۲۲ بهمن، رجاء واثق دارم در ۲۲ بهمن ۱۳۸۷، جهان شاهد باشكوه‌ترين حضور حماسي و صحنه‌اي بي‌نظير از اراده و عزم ملي براي فتح قله‌هاي افتخار در ايران اسلامي و مازندران سرفراز خواهد بود.
از خداوند منان و عزيز سلامتي و عزت روزافزون براي رهبر معظم انقلاب اسلامي، رييس جمهور محبوب و خدمتگزار و مردم شريف ايران اسلامي به‌ويژه مردم فرهيخته‌ي استان عالم‌پرور مازندران را مسئلت دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.